neděle 29. května 2011

Bublina v cigaretovém papírku

Nastal čas bezjaří. Po bosých nohách běhají mravenci, po mravencích běhají bosé nohy. Vodárka se těší na vyvenčení asi jako já po šesti pracovních dnech na neděli. V křídlech tiky, vylétla by. Za dva týdny přijímačkovat do Olomouce, ve stejném období autoškolově do Prahy a pak snad někdy zkouškově odjezdit. Po třech letech pár líkovských slov bez Alchymisty. Vlasy se blahem kroutí, když se zaposlouchávají do ZAZ, nohy se kývou, když nedosáhnou na zem. Slunce, slunce, slunce. A zase vanilková. Spousta podivně podivných setkání. Babička už mě poznává. Vzhlížení k řetízkáči, tam vysoko jsem měla asi taky sedět a foukat bubliny. Že mě to nenapadlo dřív! Na stromech se stále dobře sedí a kakao je stejně nejlepší teplé! Hlupoty nemusí být hloupé, když se v sekáčích ztrácejí a znovunalézají korálky. Jen je tu pořád takové podivné ticho, podivné prázdno, podivný stesk. A pak všechno zase dokolečka. Do kolečka. Chtěla bych se zase někdy svézt v kolečku. Kdybych prý potřebovala střechu, tak vím, na kterého bořka stavitele se obrátit.
Je veux!

8 komentářů:

  1. ty tvoje clanky jsou stejne vzdycky krasne poeticky a pokazdy se mi dovedes trefit do nalady.. nebo spis je na ne vzdycky nalada, kdyz si v nich najdu to svoje :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně štěstí k přijímačkám!!! A k autoškole samozřejmě taky :o)!!

    OdpovědětVymazat
  3. Dostal jsem se k Tobě náhodou. A často mám pocit, že tomu rozumím. Asi proto, že to není tolik o písmenkách jako o pocitech. No a tak se střetáváme na hranici světů a je to vzrušující. Moc rád se s Tebou potkávám schovanko z domu otrokáře. Stačí když počkáš před starým plotem, kde plaňky jsou už oprýskané, a pak jen mávneš rukou a usměješ se. A já vím, že ten den prožiji něco ... něco jako "čerstvá snídaně na stole ještě teplá z pekárny a bomby už dopadají na pole za městem". Moc rád se s Tebou potkávám ...

    OdpovědětVymazat
  4. Šestinedělím se to nazývá?
    Setkávalo bych se pořád. Jsem tvor setkávavý. A nejlépe hlavu a tepny pročistíš vylétneš-li nahoru a tam se setkáš... se sebou, se sluncem, s Ikarem co padá dolů a jeho připečeným vypečeným odórem... Nesejde! Na tom nesejde kdo se nesejde! Sejde na tom, kdo se sejde - kdo se sletí.
    A bezjaří je trefné, přesné, nejpřesvědčivější. Nikde nikdo a všude všud,
    krásný
    nejarní to blud.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ty asi opravdu existuješ, když jsem našel u mě tvůj komentář. :) Měl jsem pocit,že jsi moc blízko, na to abys byla skutečná. Dala bys mi na sebe třeba i jiný kontakt, kam bych Ti moh třeba napsat? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím s otázkou! :)
    Prosímtě nebyla jsi náhodou v Žamberku na JamRocku, nebo si Tě jen pletu s jednou slečnou Tobě tam velice podobnou? :) (usuzuji tak podle fotek, na kterých jsi s Bylinkou)

    OdpovědětVymazat
  7. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Vůbec bych se nezlobila, kdybys v Olomouci byla častěji!!! A ZAZ? Děkuju za skvělou muziku!! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. M. - Každý si v životě druhých nachází "to svoje", jen s jinou vůní :)
    Maar - děkuji :)
    Bici - mávám a usmívám se a teplé pečivo z pekárny je zážitek pro duši - zrovna dnes jsem v jedné olomoucké posnídala :) Jestli existuju, tím si nejsem jistá, ale píšu, tedy jsem :)
    Dreamy - no jéje, však mi Bylinka povídala, že jsi tam byla, jen škoda, že jsem to nevěděla dřiv, to bych si přišla popovídat - sobotní večet jsem tam na pár kapel poskakovala :)
    Bylinko - vždyť víš... <3

    OdpovědětVymazat