pondělí 19. ledna 2015

Propletení mezi oky šály

Zapletení do sebe. Obrazně. V obrazech. Všichni tři. Ten nejmenší nám ukusuje nos, horolezí, zkoumá a ta radost, kterou z něčeho má (hlavně z toho, co nesmí) je tolik moc nakažlivá.
Mateřská není takové peklo, jak si některé maminky stěžují. Aneb - jaké si to uděláte...
A tak se celé dny smějeme, hrajeme si (spolu i na kytaru, klávesy, xylofon,...), mezi tím uvařit, vyprat, uklidit... A všechno může být zábava.
Víc jak rok. Neskutečné, jak to letí.
A jsem taková podivně sentimentální. Nevím, jestli je to tím, že je zima nebo tím, že když pozoruju malého, připomíná mi to moje dětství. I když si nepamatuju svůj život v jednom roce, pamatuju si to, co přijde pak. Pouštění draků (to jsme dělali vlastně donedávna), lezení po stromech (to vlastně dělám dodnes), stavění domečků v lese, trhání šťovíků, strach z čertů, nadšení z Vánoc, těšení se na léto a řeku... A tak si říkám, že místo toho, abychom dětem zakazovali všechno, co jsme dříve beztak taky dělali, měli bychom se na to podívat trochu s nadhledem a spíš se s nimi do toho dětství vracet.
Mám štěstí, že na to má můj milý stejný názor. A tak se těším, až ta zima skončí a my zase jen v mikinách vyběhneme ven. Všichni tři.
Užívám si teď víc, než kdykoli jindy. Jestli jsem si předtím užívala každý den, tak teď každou minutu. Jsem prostoupena láskou. Mateřskou i partnerskou. Jsem šťastná.

2 komentáře:

  1. ahoj drahá Mimbral! och je to doba kdy jsem tě četla na posledy, no a tenhle článek je plný takových novinek! Je krááásné že máš spokojenou rodinku ;) :) ale s tvým pozitivním přístupem se tomu ani nijak nedivím, jen tak dál! svět potřebuje o trochu více usměvavých tváří...

    OdpovědětVymazat
  2. Pájo, to se tak krásně čte!!! Jsem moc ráda, že jsi takhle moc šťastná, že jste všichni tři šťastná a krásná rodinka! :-) Doufám, že budeš psát dál a častěji :-)

    OdpovědětVymazat