neděle 28. července 2013

Kakaové slunce

V době, kdy se uvnitř dějí velké věci, potřebovala jsem změnit i vzhled stránek. To už mě tak občas popadne. Když jsem byla malá (menší/mladší), potřebovala jsem si občas "přerovnat" pokojíček. Postel odstrkat na druhou stranu, stůl pootočit. Jen s tím piánem jsem mívala obtíže. Chybí mi.
Prožívám jedno z nejkrásnějších období. Slunce mi rozsvěcuje vlasy, nohy už mohou být zase bosé, mám spoustu času. A mám při sobě dlaně, co mě pohladí. Paže, které mě obejmou. Konečky prstů, které mi tančí po čele a já tuhle masáž mám tuze moc ráda!
Kdy v životě budu mít ještě tolik volného času? Čichám ke knihám. Clařina válka sice není "dietní" letní čtení, ale dávkuju si ho jen po miligramech. Po dlouhé době jsem se vrátila k motání. Náramky z bavlnek. Uklidňuje mi to ruce a barvy mi těší oko. Vařím. Peču. Smažím. Vždycky mě to bavilo. Když je ale pro koho vařit, je to ještě o to lepší. Těch omáček, co jsem se "naučila"! A banánovo-hrušková buchta! Do léta ideální. Inu vychutnáváme si jídlo.
(Což mi připomnělo, že jsem narazila na "pro ana" blogy. Myslela jsem si, že v této době, kdy je tolik informací o anorexii, kdy je tak notoricky známé, že když člověk nebude jíst, že sice možná rychle zhubne, ale jak si zničí zdraví (přinejlepším), že se nemůže najít tolik dívek, které tomu propadnou. Podporují se. A je jim často kolem dvaceti. I více. Kdo je tedy víc naivní? Je mi z toho smutno.)
První léto bez fesťáků. Ale necítím se ošizena.
Až nebudete vědět, kam na výlet, zkuste Vysočinu! (salám) Třeba kemp Sykovec. Je tam krásný (trochurezatý) rybník, přátelské stromy, chutné borůvky, nepřátelští mravenci (nedivím se, my jsme byli ti vetřelci), úsměvné psaní na malém náměstí Tři studně,... Pohádka!
Dnes je ten nejteplejší den v roce. Prý kolem 40°C ve stínu. Ale mě je teplo pořád. U srdce. Budu mít ten nejbarevnější a nejkulaťoulinkatější podzim.
Ke kakau se nejlíp hodí rohlík s máslem. A Filipa Topola je fakt škoda.
A dostali jsme zeleného slona!

♫ Čistě proto, že mi přijde letní a trochu nostalgická. (Ale voní stejně, jako ruská zmrzlina.)









Uneseme víc, než jsme schopni si vůbec představit! 



Žádné komentáře:

Okomentovat